23 -24 nov

24 november 2013

23 nov ingetjekt voor groepreis  ik lig zamen met amricaan en canadees op 1n kamer

met die gasten ben ik naar cafe gegaan tja wewaren telaat bij de meating 11 min telaat

haha  groep reis zitten 50 personen 3 nl mensen 1 uit duitsland ik kan gebroken nl-lands ik kan geen engelsetaal haha

24 nov smorgens naar blue mountains geweest erg mooi natuur gebiet was ongeveer 26 graden  savond alle mensen restaurand geweest uit eten daarna in de cafe beland  naar die tijd gauw naar internet cafe skypen met stef en met mijn ouders erg gezellig haha

25 nov ga ik naar de strand smidags ga ik erkusie doen 3 dingen kiesen over de brug klimmen ik beb hoogte vrees komt niet goed of naar operhous ik schrijf dat niet goed je weet wel wat ik bedoel hoop ik haha  daar ben ik al geweest in 2000 en 22nov niks verandert  ik heb gekozen voor bier proeverij dat komt wel goed haha

1. Anja legtenberg:
    Hallo Jeroen.
    het is nu al mooi wat je hebt gezien,,, zeker 30 graden verschil overdag??,,,met hier in nederland.
    veel plezier verder,groetjes,Anja
  2. Stef laponder:
    24 november 2013
    was super je te zien op skype. en je hebt gelijk jeroen die brug bij het operahouse is erg hoog.maandag in je zwembroek het strand op.
    vergeet de zonnenbrand olie niet. wij hebben het niet nodig op het moment .
    zie je snel. stef