22 &23 nov

23 november 2013 - Sydney, Australië

nacht leven ook mee gemaakt  naar hotel toe om te slapen en  goed geslapen & goed gegeten daarna ben ik naar internetcafe gegaan

skypen met mijn moeder en vrienden van Qbek erg leuk om mijn moeder gesproken  tehebben daarna heb ik kaarten gekocht en op de postbus gedaan  daarna door de straten gelopen naar sydney z`on park lekker rustig gezeten wat gegeten ik zag een dikke zwarte buien aan komen ik snel terug naar internetcafe net op tijd het regende als giet onweerde magit  3kwartier was ook weer droog  in internetcafe   skypen met mijn ouders ik had mijn vader nog niet gesproken  was erg fijn haha  straks gaat het echt beginnen moet zo intjekken voor de groepreis kijken wie ermee doen hopelijk gaan ook paar nl mensen mee of belgen mee of zo   fijn zijn haha

1. Gert en Gerrie:
    23 november 2013
    Hoi Jeroen,

Leuk om wat van je te horen. Blij dat de reis goed verlopen is. Heb je het zwembad waar je gezwommen hebt nog gevonden? Veel plezier en kijk weer uit naar je volgende bericht.

Groetjes,
    Gert en Gerrie
  2. Gerard &Gretha:
    23 november 2013
    Hallo Jeroen

Wat een onderneming klasse , wij hopen dat je heel veel te zien krijgt , we houden je blog in de gaten. veel plezier.
    gr gerard 7 gretha