20 nov

22 november 2013 - Sydney, Australië

Om half 12 aangekomen schiphol dierekt ingetjekt daarna hebben we koffie gedronken zamen met henk en bertha en ina daarna afscheid genomen ik vond echt erg spannent voor eerst alleen weg! Ben ik naar gate gelopen moest zijn liep.ik te ver haha daar stond airbus a380-800 OM 14'40 U VERTROKEN NAAR DUBAI OM 0.15 UUR OVER volgende vlucht ging pas om 9'55? U kwam engels man bijme zitten die moest het zelfde vlucht hebben die omroepers raare taal snap ik niks van mensen praate achter de voren haha dan pas in engels' die engels man zij onze vlucht heeft 4 uur vertaging ik zij ohw dat kan in boeren engels op naarde baalie gegaan uit gelecht die man moest overstappen in sydney nooit op tijdwas netjes alles voor elkaar gegregen van onze vlucht ging om 9'30 U dubai naar sydney ook in jaa airbus a380-800 OM ongeveer 7.50 u in sedney tjong tjonge ben ze daar sreng gelukkig waren geen camera mensen te filmen ik ben eruit gehaalt voor controle alles was oke ik moest uit leggen wat ik hier deed netjes uit leggen ja ze snappen het niet ik dacht handen en voeten engels ja hoor goed dierekt taxi geregeld naar hotel om 14.00 kan ik kamer krijgen ik ben vandaag ongeveer 32 uur onder weg geweest bestemming

1. Stef laponder:
    22 november 2013
    goed je te horen dat je safe arrived.
    sprrek je snel op Skype old man .we wachten je.
    `stef
  2. Geke:
    22 november 2013
    Pfffffff wat een lange reis Jeroen, maar je bent er!!!!!!
    leuk om te lezen hoe het allemaal gegaan is
    Geke
  3. Juliettevandervelden:
    He, Jeroen

Mooi dat de reis goed is verlopen. Knap hoor dat je je zo hebt weten te redden. En nog geld uitgegeven in Dubai? Toch wel een kaartje op de post gedaan ( grapje!). Hoe is het nu in Australië? Mooi weer, aardige mensen en het eten? Groeten van ons allemaal uit een koud Nederland.
  4. Jeroen van uit internet cafe sydney:
    23 november 2013
    stef wat jammer om 10u nl tijd was ik oline skype ik heb piet en jolande en mijn moeder gesproken! ik zit nu muziek aan luisteren via internet van varia fm haha