9 dec 10 dec

10 december 2013 - Alice Springs, Australië

8 dec om 9 .15uur 0ntbijten om half 10 inde bus. Naar. Airport. Koffer van mij was gelukkig goed met gewicht je mocht 23 kg inde koffer. Hebben ik had 19 kg om 11uur en om 13'00 uur geland in alice springs bus kwam met half uur aan hebben zo,n slangen krokodillen gezien hagadisen dan naar hotel savonds hadden een meating met nieuwe groep! Reislijster. Sprak zo engels en australies ik kon geen touw aan vast knuppen haha ik heb gezecht dat ik ene kant goed hoor andere kan doof ben ook oostdinies engels doof ben .. 9dec. Om 6.30 uur ontbijten. En om 7 uur inde bus. Rond lijding gehad bij boswachter dat noem ik maar! Bij zo'n almirisinols (wat een moelijkenaam haha) gekeken. Onderweg effe wat gegeten kwamen we aan bij kamp we slapen in de buiten lucht slaapzak enz. Daarna heb ik met 4 man kwat gezeten een uur lang we mochten niet krossen niet driften anders nam de man de sleutel inde beslag haha wat dongen niet mag vind ik geweldig eerst tukje rustog aangedaan dan gas erop zo'n slingerpad veel zand ik reed gang van50km kwam 1xr een bocht aan had effe niet goed zien mm die man ik toch tja heb ik wel vaker gehad bocht net kon halen haha ikheb gas goed op gehouden we moesten steeds op achter blijfers wachten kwas een keer bocht uit puff ik had kwad helemaal dwars staan dieman keer weer dat ik niet mog doen we moesten remmen dat deed ik ook maar tegoed achterij reed rijde tegen mij aan knal! dieman zij kwam wel vaker voor maar zachtjes ik zij ohwky ik ook ofnieda. Man snapte helemaal niks van haha savonds hebben we ge-geten. Daarna was kampvuur was erg gezellig om 10 uur moest rustig zijn ik probeerde teslapen maar lukte niet omdat vligen inktzekten waren brr niks voor mij smorgen konnen we ook 2 uur lopen bij een berg ik zij laat mij maar slapen goed ook heb bijna geen oog dicht gedaam je kon mooi naarde sterren kijken ook vallen ster gezien was erg gaaf. 10 dec :Smorgen ging ik naar de wc kwam ik meid tegen zij tegen mij waar is de bus ik zeg bus is allang horizon vertrokken haha. Bewolkt weer. Wat wint ben ik onderde pomp gegaan spullen op gerold bij de kar gezet ben ik in een schuur gaan zitten lekker warm en uit de wint

1. Anja legtenberg:
    10 december 2013
    Hallo Jeroen.
    je komt als een crocodile dundee weer terug.
    groetjes,Anja Legtenberg