19 - 20 dec

22 december 2013 - Lemele, Nederland

19e smorgens  fijn ontbijt om half tien stond ik klaar tewachten zamen met nog iemand  voor de bus naar airport darwin bracht wam nietkwam niet op dagen hebben gauw taxi besteld   met 5 min erook was erg fijn wewaren bij airport darwin aan gekomen dierekt ingetjekt we hadden nog 25 min over haha 2 uur op airport rond gelopen ben we in de vliegtuur gestapt  darwin naar adelaide  4 uur ongeveer airport adelaide 6 uur gewacht rond gelopen interneten  op tijd stip in stappen in de vliegtuig tond wel op de bord maar geen hal nummer heb ik zo`n vrouw aan gehouden die had praatijzer bij zig

mijn tikket laten zien ik moest bij rij aan sluiten zij de vrouw ik keek achter om  grote rij ik stond eigelijk al goed haha moest door zo`n beveiliging poort  alles goed moet ik later ook engels papier in vullen wat dingen snapte ik wel stond wat op niet snaptje kwam iemand lang heb ik effe gevraagt  mij geholpen   pas contolle daar naar kon ik instappen vliegtuig van adelaide naar dubai vlieg tijd 12 uur  aan gekomen in dubai 2,5 uur gewacht vliegtuug leuke airport dubai   instappen in vliegtuig van dubai naar amterdam 7 uur   stonden mijn moeder en mijn suster op tewachten heb ik poosje later gauw omgekleed ik had de kortebroek aan met tishurt aan erg koud bbrr  amsterda met auto naar huis toe  om half 5 volgens mij kwamen fam opbezoek vond ik gezellig ik foto`s laten zien op laptopik had 12 foto`s kwijt geraakt  op 1x kam diefoto op de laptop ik erg blij mee waren fotos vanuit olimpiks dorp  iedereen was weg ben ik naar bed gegaan in 35 gereistongeveer 10 uur geslapen +- kon niet goed slapen viegtuig en airport was bang dat wat gejat werdt enz later in de avond 2 uur geslapen kwam mijn colega langs ik had eigelijk kerstborrel van werk ik had volk-op de keuken zitten kon ik niet weg colega

kerstpaket gebracht super blij mee! savond  ben ik naar feest gegaan ik was toch wakker  erg gezellig  dat feest. was ik thuis