25 nov

25 november 2013

vandaag ben ik naar in sydney geweest vlag bij de brug groep foto gemaakt

daarna ben we naar strand gegaan   daana heb ik met anderen bier proeverij (erskursie) afgelopen wat gegeten  terug met de boot alleen naar sydney aan gekomen  ben ik toch alleen met de trein naar olimic park gegaan in de trein had ik vlaaier van de lijnen treinen lopen vragen enz aan gekomen  ben ik dierkt naar zwemstadion gegaan  ik heb gezegt in 2000 hier gezwommen had in engels ja ik stond versteld ik kon zo doorlopen mooie foto`s haha daar uit weer terug naar de trein kwam ik olimpic vlam tegen op de straat  ik keek op de grond stonden namen diewat gewonnen had goed silver brons ik stond er ook bij met de hele estafetteteam  mooi in graveert in de tegel zo iets  ik moest weer terug  weer vragen enz eidelijk weer terug was begonnen weer terug gelopen naar hotel maar ik moest eerst jas op halen bij cafe had ik gisteren vergeten kwam ik muziekand tegen moest spelen in cafe was een nederlander poosje mee gepraat  dat was het voor vandaag straks wat eten morgen vertrekken van uit sydney naar toe geen iedee staat wel op de bon ik stap morgen inde bus  komt wel goed haha

1. Patrick & Janneke:
    hey Jeroen,
    Wat mooi dat je het naar je zin hebt. Je hebt vast al heel veel foto's gemaakt.
    veel plezier en geniet ervan.

groetjes Patrick & Janneke
  2. Chantal:
    Hey jeroen,
    Super om je verhalen te lezen.
    Ook hartstikke mooi dat je naar het stadion bent geweest! Wij wensen je nog super veel plezier! Genietse!
    Groetjes Sander en chantal
  3. Anja legtenberg:
    Hallo Jeroen,
    heeft het bier gesmaakt???
    en het was weer een mooie dag zo te lezen.
    nog veel plezier,groetjes,Anja