29 nov

29 november 2013 - Brisbane, Australië

het gaat hier super de groep is erg geweldig!  29 nov 7,30 t/m 14,00 uur 4wieldraaif!! in de boesboes in de rimboe  was geldig  heledidag voor ons zelf om half 8 kan we QQB ergens hier , ik heb eerst in de middag geslapen andere half uur heb ik de was zelf gewassen zelf was lijn gemaakt van fotocamera handtaslijn   zit en de koffer zat heen rijs zo`n bescherming touw omheen daarvan heb ik was lijn gemaakt daarna ben ik gaan shoppen was bedoeling ben ik beland in hardrock schoping in kopen gedaan ik dacht nou de bar is open boven van hardrock cafe heb ik australiebier besteld zag ik gitaar hangen van ac/dc de echte zels twee stuks  ik heb gevraag dat mocht  dat ding hing boven de tafel ik mocht op de banken staan  bar personeel nam de foto`s haha nog meer bekende namen van tina ternur naam zet ik hier niet goed maar je weet wel hoop ik! jurk hing gewoon in de cafe wel erg graping heb ik hele middag alleen genoten ik moet nu snel zijn naar hotel  half uur lopen van internetcafe  ga kijken suppermarkt kan vinden in de vele winkels

1. Bas en Hellen:
    29 november 2013
    Hoi Jeroen, wat een verhalen.
    We zijn wel erg nieuwsgierig naar je foto's.
    Geniet van deze super vakantie.
  2. Anja legtenberg:
    Hallo Jeroen.
    het is weer een mooi verhaal wat je meegemaakt hebt.
    nog heel veel plezier,groetjes,Anja
  3. Stef laponder:
    hoi jeroen.
    jouw reis verslag wordt een bestseller.
    spreek je snel.stef
  4. Wendy:
    30 november 2013
    Wat een super leuke ervaring jeroen! Je hebt al zoveel dingen gezien....en aan je verhalen te lezen zijn de mensen zeer gastvrij ofnie? Heeeel veeel plezier daar!
  5. Ina:
    2 december 2013
    Wat leuke reis verhalen je wordt toch niet een hardrock fan. haha
    Geniet ervan!!
    groeten ina en edwin