27 nov

28 november 2013 - Brisbane, Australië

Half 8 in de bus. Naar strand surven ging super 3 keer op de plak gestaan toen gingen we naar hotel gegaan helemiddag voor ons zelf savonds naar discotheek op gehaalt door klein busje zo`n turksbusje eigelijk weinig mensen in kan maar 5 mensen teveel inzat met veel kabaal met muziek naar daar heen ritje van 700m haha  ik lag om 2 uur waren we terug in hotel werker ging weer om 6.45 uur   smorgen kayakt 3 uur lang ik ben nog verbrand van teen naar de hoofd hahaha is hier 28gr geweest ik ben vandaag naar dierentuin geweest  daarna hotel  plaats zitten we nu 2 dagen  britbane survin paradijs hoppa ik ga zo wat eten op weg naar dishotheek ik vakantie hahaha

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hermien van der Veen:
    28 november 2013
    Hallo Jeroen, je bent echt wel heel sportief bezig maar je heb natuurlijk ook heel mooi weer wij staan hier echt niet op de plank om te surven misschien een keer op lange latten.Heel veel plezier nog en wij vinden het erg leuk om je reisverhalen te lezen. Groetjes van Herman en Hermien.
  2. Juliettevandervelden:
    Hoi Jeroen,

Gaat dus allemaal lekker. Het enige wat we hier missen in het verslag is hoe het nu gaat/staat met de dames. Ook daar over blijven we graag op de hoogte!!!!! Groeten van de harde zwoegers van de Lantaren
  3. Chantal:
    Ha jeroen!!

Hele bekende verhalen! Ook ik heb in zo'n oud klein turkenbusje gezeten, alleen toen moesten de tassen ook nog is mee.. haha! Super om je reis verslagen te lezen! We blijven je volgen! Groetjes