6dec 7dec

6 december 2013 - Cairns, Australië

Clainrs. Gisteren uit eten geweest heb ik voor vegietaries hoe ook wilt noemen eten kwam eraan ik dacht dat voor gercht was haha was hoofd gerecht klein posie kan een kleuter nog op tja toetje erbij dat vond ik niet maar bij elkaar was binnen 7min op hrb ik gauw pilsje erbij genomen. Gewinkelt kwam ik hoed tegen die ik wilde hebben op 7 dec. Erkurzie met de boot snorkel enz.
Hele dag op de boot geten ik heb gesnorkelt daarna in de zon gelegen een erbij drankje erbij (pilsje) ik ben de tel kwijd geraakt smaken mij erg goed was ongeveer 34 gr ++ rug schouders erg bij gekleurd.. straks hebben meating overmorgen naar alice springs gaan met de plane jadat is een vliegtuig..!daar na gaan we eten eidereen voor zich zelf goed ook zal ik zeggen haha eten op is kroegen tocht hoppa heb ik effe zin in warme weer savond gewoon klam en warm ongeveer 15 gr ongeveer en morgen feeday ja een vrijedag uit slapen kan tot 10 uur ontbijten ik zeg goed gaon coetby haha

1. Henk en Bertha v. Oene:
    6 december 2013
    Dat scheelt dat jij van alles lust,de eene keer is het lekker dan de andere keer als jij weer bent dan maar naar de lantaren !
  2. Juliettevandervelden:
    6 december 2013
    Hello, ik dacht altijd dat ze daar ook nogal van grote porties hielden, dat viel dus tegen!

Mooi dat je het zo naar je zin hebt en je goed kunt redden.
    En heerlijk toch dat warme weer. Hier stormt het! Zal straks wel wennen zijn als je weer terug bent, behalve het eten dan HA HA HA.

Groeten van ons allemaal,
    De lantaren
  3. Marc van bree:
    6 december 2013
    Ik zie dat je de Engelse taal al aardig onder de knie krijgt gaat goed dus vermaak je nog een beetje je kunt beter daar blijven want hier is het snertweer veel plezier groet marc
  4. Henk schepers:
    Hoi Jeroen
    In zie dat jij je aardig ret haha en dat eten en drinken
    Zou jou wel goed af gaan voor al de (biertjes) haha
    Geniet er van en zeker van de ...... Vul dat zelf maar in haha.

Groetjes Henk