30 nov t/m 3 dec

3 december 2013 - Daydream Island, Australië

30 nov gingen vanuit brisbane naar noosa smidags iedereen eigen gang gaan. Ik heb met 2 nederlanders; jos en jasper en dame naam weet ik zo niet. Wat gedronken even met jos winkelstraat gelopen kleine straat zo opuit gekeken in de bus op weg naar hotel avond iedereen uit eten geweest. Busdraiver was nog jarig vond nuet echt geweldig. Op 1 dec gelunst in de kamer. Spulken overpakken omdat volgende nacht op eiland is was spullen in de tas doen 1nacht overleven. In de bus vrachtwagen (ercurzie bedrijf.) Op weg naar noosa. Fraser. Island daar overnachten 1nacht over gestoken met veerpond met de busvrachtwagen over de strand 1xr. Gestopt koffie drinken groepfoto. Op weg door echte zandwegen je werdt door elkaar geschut echt heftig weer gestopt Wandeling door oerwoud echt super op de pad lag boom gewoon door heen lopen einde bus weer in door zand wegen naar hotel hut. Smidags met jos biertje gedronken. Kwamen op goed idee wat te eten zoeken naar restaurand alles licht hier veruit elkaar met pedelbus.kwamen daar Tja de bus kwam moeilijk overde berg motorblok zal uit elkaar knallen haha. Met 15 persbus. Bij restaurand kwamen 2meiden tegen ook nederlanders. Savonds mog verkleden :overtrek vande bed om doen haha op weg naar cafe net als roonmijnze kijzer!! Haha op. 2 dec gingen we terug met veerpond naar vaste land. Heledag inde bus om 2uur gestopt gingen we naar farmstay faster. Island langmorn station aan gekomen lijktwel een. Schuur met alles goed voor elkaar. Rondje op de land gemaakt met traktor. met plattewagen ik. Heb even in de echte merk gezeten case 8920 savonds zo'n zweep skaan op de grond maakt eengeluid net als vuurwerk later geben we gegeten later plybek schow was echt super. Heb nog een naam bij gekregen nr38 haha vonden mij naam lastig haha op 3 nov gaan we op weg naar langmorn station - whitsundays ? Let go ofnieda haha

1. Gerrie van der Veen:
    3 december 2013
    Hoi Jeroen
    De verhalen worden steeds langer,dat is een goed teken,dat je het naar je zin hebt,ik volg je elke dag,en heb ook al mooie foto,s gezien van jou.
    Geniet maar lekker.
    Liefs Gerrie van der Veen